القائمة الرئيسية

الصفحات

يزن السعيد يضرب الترند باجي مرة بتوقيع إيهاب عبد العظيم


يزن السعيد يضرب الترند باجي مرة بتوقيع إيهاب عبد العظيم


كتبت :مريم عوض


بصوت حساس وكلمات راقية إستطاع يزن السعيد أن يخطف قلوب الجماهير في الوطن العربي وأستطاع الشاعر إيهاب عبد العظيم أن يضع بصمته 


ولذلك لم يمر سوى أيام قليلة على إصدار أغنية باچي مرة فقد تصدرت الترند فور نزولها وقد تم طرح على جميع المنصات الإلكترونية


والاغنية من كلمات إيهاب عبد العظيم، ألحان سامر أبو طالب، توزيع عمر إسماعيل، هندسة صوتية م/مصطفى رؤوف


وتأتي كلمات الأغنية 


ماتصدقيش وانا قولتلك 

كل اللي باعني زمان ندم 

كل اللي فارقوا حلفتلك 

اللي اتوجع منهم سلم

انا حد لو يوم تخسريه

ف الدنيا صعب تعوضيه 

جيالي انا من تاني ليه 

فيه ناس كدة بتهوا الالم 


انا اللي يسيبني لا بيعرف 

لا ينساني ولا يرجع 

انا ف العمر باجي مرة 

انا اللي فراقه دة بيوجع 

فهمتي كلامي دلوقتي

عرفتي؟، البعد دة بيخدع 


ماتقوليهاليش انا بعتذر 

ولا اي عذر هيتقبل 

لا هحن انا ولا هفتكر 

مبقاش ف قلبي خلاص امل 

لمكان ما جيتي بقي إرجعي 

وبلاش قصادي تدمعي 

للحب قلبك مدعي 

ومكانش صح اللي إتعمل


ومن ناحية آخري يستعد الشاعر إيهاب عبد العظيم لطرح أغنية جديدة مقسوم ليتم طرحها في بداية الصيف.


والجدير بالذكر آخر أعمال الشاعر إيهاب عبد العظيم أغنية الجو جامد لرامي جمال والأغنية من كلمات إيهاب عبد العظيم، ألحان عمرو الشاذلى، توزيع توما، إنتاج : Nogoum Records

الذي تصدرت ترند الوطن العربي

تعليقات