القائمة الرئيسية

الصفحات

يزن السعيد يطرح أغنية باجي مرة بتوقيع إيهاب عبد العظيم



يزن السعيد يطرح أغنية باجي مرة بتوقيع إيهاب عبد العظيم


متابعة :مريم عوض 


ليست المرة الأولى أن يفاجئنا الشاعر إيهاب عبد العظيم بأعماله التي تترك أثراً واسعا ً في قلوب الجماهير.


كما شوق الشاعر "إيهاب عبد العظيم" جمهوره على موقع التبادل الصور والفيديوهات الشهير الإنستجرام برومو أغنية باجي مرة  معلقا ً: أنا اللي يسيبني لا بيعرف لا ينساني ولا يرجع


أنا في العمر باجي مرة أنا اللي فراقه ده بيوجع.. فهمتي كلامي دلوقتي؟ عرفتي البعد ده بيخدع.


وأغنية" باجي مرة" غناء الفنان الأردني يزن السعيد، كلمات إيهاب عبد العظيم، ألحان سامر أبو طالب، توزيع عمر إسماعيل، هندسة صوتية م/مصطفى رؤوف


وتفاعل معه العديد من جمهور السويشيال ميديا ونجوم الوسط الفني متمنين له التوفيق والنجاح الدائم. 


وفي سياق متصل كشف الشاعر إيهاب عبد العظيم عن موعد طرح أغنية باجي مرة سيتم طرحها يوم ٢٢ الثلاثاء القادم 


ومن ناحية آخري يستعد الشاعر إيهاب عبد العظيم لطرح أغنية جديدة مقسوم ليتم طرحها في بداية الصيف. 


والجدير بالذكر آخر أعمال الشاعر إيهاب عبد العظيم أغنية الجو جامد لرامي جمال والأغنية من كلمات إيهاب عبد العظيم، ألحان عمرو الشاذلى، توزيع توما، إنتاج : Nogoum Records


وتأتي كلمات الأغنية 


انا عارف الجو جامد واليوم دة حلو بينا، واللمة دي تستاهل تاخد روحنا وعينينا، انا عارف المود تمام والفرحة زايدة سيكا 

انسوا كل الكلام وارقصوا علوا المزيكا، الدنيا مقلوبة والضحكة مطلوبة، اسامينا مكتوبة واحلى فرحة الليلادي، الضحكة وصلالي وسهرنا يحلالي، خلوا المزاج عالي وانسوا الزعل السعادي 


وتصدر ت الأغنية ترند مواقع التواصل الاجتماعي في الوطن العربي

تعليقات